Zwroty

WYSYŁKA I DOSTAWA 

Nasze zamówienia wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera lub pocztą. Zamówienia złożone będą wysyłane w ciagu 2-3 dni. Zamówienia składane w soboty i niedziele wysyłane są w poniedziałek.
Zamówienia wysłane w piątek dochodzą w poniedziałek (nie wysyłamy zamówień z dostarczeniem na sobotę).

Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności DOTPAY  wynosi 15PLN
(dostawa w ciągu dwóch dni od momentu zaksięgowania wpłaty)

Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności POBRANIE wynosi 21 PLN
(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia)

Przesyłki zagraniczne (tylko kraje europejskie) – koszt przesyłek został uśredniony i wynosi 60PLN (termin realizacji ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca docelowego).

 

Przesyłki wysyłamy tylko po otrzymaniu płatności za zamówienie.

 PŁATNOŚCI

Dostępne formy płatności:
-Przelew tradycyjny na konto:

Numer konta do wpłat PLN: 94 1140 2004 0000 3002 5945 3204
Numer konta do wpłat EUR: PL 65 1140 2004 0000 3212 0547 8526

 

Nasz bank: mBank
SWIFT:
BREXPLPWMBK

Prosimy w tytule przelewu podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby, która składała zamówienie.

-Przelew za pośrednictwem naszego partnera Dotpay.pl
(po wybraniu tej formy płatności zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności dotpayl i poproszeni o wybór banku z którego przelew ma być wykonany. Wpłaty za pomocą dotpay rejestrują się zaraz po ich wykonaniu)

-Płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki.

ZWROT I WYMIANA 
WYMIANA:
Jeżeli chcesz wymienić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :
1) Złóż nowe zamówienie w e-sklepie na rzecz, którą chcesz otrzymać w zamian.
2) W uwagach przy nowym zamówieniu wpisz ” WYMIANA DO ZWROTU”
3) Przygotuj paczkę zwrotną – dołącz:
– wypełniony formularz – „WYMIANA TOWARU” (został dodany do wysłanego zamówienia)
– dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) 
4) Odeślij ją do nas na adres: Sebastian Panek C.H. „Ptak” Pasaż Centralny 114
                                                   ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów
                                                  Tel: 609-969-609

ZWROT TOWARU:
Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :
1) Przygotuj paczkę zwrotną – dołącz:
– wypełniony formularz – „OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY” (został dodany do wysłanego zamówienia)
– dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) 
2) Odeślij ją do nas na adres: Sebastian Panek C.H. „Ptak” Pasaż Centralny 114
                                                   ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów
                                                  Tel: 609-969-609

PAMIĘTAJ !
– Zwrotów i wymian należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki
– Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.
– Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.
– Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).

Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie – jeżeli jest to reklamacja koszt za przesyłkę poniesiony przy zamówieniu zostanie zwrócony.
Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe (nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem).

REKLAMACJA
Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.
Jeżeli chcesz złożyć reklamację, postepuj według wskazówek:
1) Poinformuj nas drogą mejlową o chęci złożenia reklamacji, dokładnie opisując usterkę (sklep@lafei-nier.pl)
2) Przygotuj przesyłkę zwrotną – dołącz:
– dokładnie wypełniony formularz „REKLAMACJA” (został dodany do wysłanego zamówienia)
– dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury)
3) Odeślij ją do nas na adres: Sebastian Panek C.H. „Ptak” Pasaż Centralny 114
                                                   ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów
                                                   Tel: 609-969-609

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:
– naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)
– wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)
lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.
W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt: 609-969-609