x
Cena brutto 0.00
ilość 0 shop-koszyk-get-ilosc-szt

Zwroty

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Nasze zamówienia wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera lub pocztą.  Zamówienia złożone będą wysyłane w ciagu 2-3 dni. Zamówienia składane w soboty i niedziele wysyłane są w poniedziałek. 

Zamówienia wysłane w piątek dochodzą w poniedziałek (nie wysyłamy zamówień z dostarczeniem na sobotę).

 

Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności DOTPAY wynosi 15PLN

(dostawa w ciągu dwóch dni od momentu zaksięgowania wpłaty)

 

Koszt przesyłki na terenie Polski przy wyborze formy płatności POBRANIE wynosi 21PLN

(dostawa w ciągu max trzech dni od momentu otrzymania zamówienia)

 

Przesyłki zagraniczne (tylko kraje europejskie) - koszt przesyłek został uśredniony i wynosi 60PLN (termin realizacji ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca docelowego). Przesyłki wysyłamy tylko po otrzymaniu płatności za zamówienie.

 

 

 


 

 

PŁATNOŚCI

Dostępne formy płatności:

- Przelew tradycyjny na konto:

Numer konta do wpłat PLN: 94 1140 2004 0000 3002 5945 3204

Numer konta do wpłat EUR: PL 65 1140 2004 0000 3212 0547 8526

 

Nasz bank: mBank

SWIFT: BREXPLPWMBK

 

Prosimy w tytule przelewu podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby, która składała zamówienie.

 

- Przelew za pośrednictwem naszego partnera Dotpay.pl

(po wybraniu tej formy płatnoci zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności dotpayl i poproszeni o wybór banku z którego przelew ma być wykonany. Wpłaty za pomocą dotpay rejestrują sie zaraz po ich wykonaniu)

 

 

- Płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki.

 

 


 

 

ZWROT i WYMIANA

WYMIANA:

Jeżeli chcesz wymienić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :

1) Złóż nowe zamówienie w e-sklepie na rzecz, którą chcesz otrzymać w zamian.

2) W uwagach przy nowym zamówieniu wpisz " WYMIANA DO ZWROTU"

3) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz:

- wypełniony formularz - "WYMIANA TOWARU" (został dodany do wysłanego zamówienia)

- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) 

4) Odeślij ją do na adres: Sebastian Panek C.H. "PTAK" Pasaż Centralny 114

                                     ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów

                                     Tel: 609-969-609

 

ZWROT TOWARU:

Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, postępuj zgodnie z wymienionymi wskazówkami :

1) Przygotuj paczkę zwrotną - dołącz:

- wypełniony formularz - "OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY" (został dodany do wysłanego zamówienia)

- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) 

4) Odeślij ją do na adres: Sebastian Panek C.H. "PTAK" Pasaż Centralny 114

                                     ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów

                                     Tel: 609-969-609


 

PAMIĘTAJ !

- Zwrotów i wymian należy dokonanać w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki

- Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.

- Paczkę należy zapakować tak, by jej zawartość nie uległa uszkodzeniu.

- Do paczki należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (inaczej nie będziemy mogli zrealizować zwrotu pieniędzy).

 

Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie – jeżeli jest to reklamacja koszt za przesyłkę poniesiony przy zamówieniu zostanie zwrócony.

 

Pieniądze za zwroty dokonywane są przez nas w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane w formularzu konto bankowe (nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem).

 

 


 

 

REKLAMACJA

Reklamacje mogą być składane przez okres 2 lat od momentu zakupu towaru, nie później jednak niż w ciagu dwóch miesięcy od momentu zauważenia wady.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację, postepuj według wskazówek:

1) Poinformuj nas drogą mejlową o chęci złożenia reklamacji, dokładnie opisując usterkę (sklep@lafei-nier.pl)

3) Przygotuj przesyłkę zwrotną - dołącz:

- dokładnie wypełniony formularz "REKLAMACJA" (został dodany do wysłanego zamówienia)

- dowód zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury)

4) Odeślij ją do nas na adres: Sebastian Panek C.H. "PTAK" Pasaż Centralny 114

                                            ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów

                                            Tel: 609-969-609

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W momencie uznania przez nas reklamacji towar uszkodzony zostanie:

- naprawiony (jeżeli będzie istniała taka możliwość)

- wymieniony na nowy bez wad (jeżeli będzie dostepny)

lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki poniesionymi w trakcie składania zamówienia na podane w formularzu reklamacyjnym konto bankowe.


W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o kontakt: 609-969-609

KontaktZadzwoń
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, w celu usprawnienia jej działania i dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Więcej w polityce cookies.
Rozumiem